5.0
gebaseerd op 94 reviews

Zeer tevreden, flinke verandering van kleur, even aan moeten wennen maar erg blij mee.

Marij - 6 maanden geleden

Werd goed naar wensen geluisterd en super geknipt.
Plus afspraak op tijd.

Margret - 6 maanden geleden

Altijd weer even goed verzorgd!

Wendy - 6 maanden geleden
Joke - 7 maanden geleden
Annick - 7 maanden geleden
Manon - 7 maanden geleden

Meer dan tevreden, fijne locatie, goede sfeer, prettig contact en kundig advies

Sandra - 7 maanden geleden

Mooi geverfd en goed geknipt. Met een mooie bos krullen de kapsalon verlaten.

Jacqueline - 7 maanden geleden
Carla - 7 maanden geleden

Super fijne afspraak gehad. Heeft me goed geholpen en super geknipt. Volgende keer ga ik weer daar!

Mirre - 7 maanden geleden