Zeer tevreden, flinke verandering van kleur, even aan moeten wennen maar erg blij mee.
Marij
-
6 maanden geleden
Werd goed naar wensen geluisterd en super geknipt.
Plus afspraak op tijd.
Margret
-
6 maanden geleden
Altijd weer even goed verzorgd!
Wendy
-
6 maanden geleden
Joke
-
7 maanden geleden
Annick
-
7 maanden geleden
Manon
-
7 maanden geleden
Meer dan tevreden, fijne locatie, goede sfeer, prettig contact en kundig advies
Sandra
-
7 maanden geleden
Mooi geverfd en goed geknipt. Met een mooie bos krullen de kapsalon verlaten.
Jacqueline
-
7 maanden geleden
Carla
-
7 maanden geleden
Super fijne afspraak gehad. Heeft me goed geholpen en super geknipt. Volgende keer ga ik weer daar!
Mirre
-
7 maanden geleden